juli 26, 2007

Mangel på menneskelighed er skræmmende


Enhedslistens valgplakat fra sidste valg lagde an på muhammedanere.
Rune Lund, beklager, hvis Asmaa Abdol-Hamid har såret Kent Nøbbe.

Vi har i Enhedslisten de dybeste medfølelser

åbenbart mange på Christiansborg, der ser chancen for at angribe os.


Jeg kan forstå, at Enhedslisten har sine politiske synspunkter, men jeg kan absolut ikke forstå, at de er så indskrænkede, at de kun kan tænke politisk? Det er kommet helt bag på mig. Jeg har i min naivitet troet, at almindelig menneskelighed var noget større end simpel politik.

Enhedslisten nu afslørede totale mangel på menneskelighed, som end ikke på trovärdig vis forsøger at fingere lidt medmenneskelighed for i det mindste ikke at såre de mennesker, der har lidt personlige ulægelige tab, er meget skræmmende.
Men selvfølgelig, hvis de lægger an på at blive et muhammedansk parti for at kunne indføre muhammedansk brutalitet, så er det måske på sin plads.

Hvad angår Asmaas snak, så er det een ting at slå folk ihjel i en krig, en anden ting er barbarisk behandling både af levende og af lig, sådan som man har set det på TV fra islamistan.