november 07, 2013

Ny sygdom til EU - fra islam-kannibaler

En ny udmaning til svensk sygepleje – sygdommen KURU

Walid Shoebat, tidligere aktivist i det Muslimske Broderskab har nu set lyset og griber fat om et meget ubehageligt tema: islamisk kannibalisme og dets konsekvenser. Netop nu spredes sygdommen, Kuru, i Syrien og blandt syriske asylsøgere i udlandet. Sygdommen spredes udelukkende gennem kannabalisme og er tidligere kendt fra Papua Ny Guinea, hvor man spiste hjernerne ved rituelle begravelsesceremonier.

Nu har man konstateret et snes tilfælde i Syrien. Et tyrkisk sygehus har sendt to patienter til Tyskland, som er blevet diagnosticeret for Kuru. Det er en 100% dødelig sygdom, som tidligere var ukendt i Europa.
Flere tilfælde er blevet rapporteret blandt jihadister i Syrien. I sommer spredtes en film over verden, bl.a. gennem BBC, hvor jihadistlederen Abu Sakkar åd lungerne på en myrdet modstander.
Med tanke på den store tilstrømning af asylsøgere (og tilbagevendende jihadister) fra Syrien. Bør svensk sygepleje nok forberede sig påKURU-tilfælde herhjemme også...

En amerikansk læge advarer.

Kilde: den svenske blog "Jihad i Malmö", oversat af Gertrud

Jeg advarer mod billedet på ovenstående link

______________________________________________________________________

Jvf. "den gale kosyge". Læs gerne videre om hjernesygdom forårsaget af kannibalisme, og en svensk kommunes ønske om at få anlagt en forbrændingsfabrik for døde dyr og slagteaffald  og hvordan det gik...

Mange husker vist ”den gale kosyge”, som ikke mindst hærgede i UK. Man fandt ud af, at kvæget blev sygt ved at spise formalet foder, hvori der var slagterester. Køerne blev gjort til ”kannibaler”.

Nogle år senere vilde min kommune oprette en forbrændingsanstalt for slagteriaffald og døde dyr, til trods for at det var et turistområde. Beboerne var forfærdede over tanken, men svenskere er af naturen autoritære og kritiserer nødigt myndigheders afgørelser. Jeg måtte søge kyndig information. Jeg kørte til flere lignende forbrændingsområder, dels i Sverige, dels i Danmark. Fra Aalborg Universitetscenter (AUC) fik jeg vigtig oplysning om noget relativt nyt, et æggehvide-smittestof der hed ”prioner”: -”Spørg det aktuelle forbrændingsfirma, hvad de vil gøre ved prionerne?”, når man holder møde om sagen, rådede man mig.
Det gjorde jeg og mærkede, at spørgsmålet ikke var velkomment. Bag mig sad en lille ældre kone
(- sådan opfattede jeg hende, måske fordi hun sad og strikkede) – men knapt havde jeg sat mig ned, før hun hoppede op og holdt et foredrag om prioner. Jeg kunde ikke ane, at der fandtes sådan kundskaber gemt her i skovene. Hun var svensk-amerikaner og havde studeret kemi.

Her blev ikke bygget nogen forbrændingsanstalt!

Men jeg skal alligevel fortælle videre:
I begyndelsen af 1980'erne skrev den amerikanske neurolog, Stanley Prusiner, om sine iagttagelser og konklusioner: han havde boet hos en urfolksstamme i Indonesien, hvor man havde rituel kannebalisme og spiste afdødes hjernemasse, som førte til lammelse, der lignede den gale kosyge.

Lægen tog tilbage til USA, men blev udsat for forhånelser og beskyldt for homosexualitet. Han havde jo boet i ”mandehuset” hos den indonesiske stamme og han havde taget et par unge indfødte med til Amerika og betalte for deres uddannelse... Han trak sig væk fra folk og gemte sig i Norge, hvor han døde i ensomhed.... (NB Ovenstående har jeg kun fra hukommelsen af nogle artikler jeg har læst om ham).

Gertrud Galster