december 18, 2013

Jeg bor i Hvidovre

Jeg er bare en gennemsnitlig borger i Hvidovre. Jeg går på arbejde og betaler skat.
Jeg har stemt på konservative, Nyrup, Fogh og Løkke.
Jeg køber ind i Avedøre Stationsby. På det seneste er flere blevet overfaldet 
mens de købte ind. Flere butikker er lukker nu pga af trusler og overfald. 
Jeg har nu altid en spidshammer under jakken. På den måde kan jeg mindst tage 
et par stykker med i faldet.
De står i store grupper og venter på de svage.

Lidt længere nede ved svømmehallen kom en mand ud. Han så en snes røvhuller 
hærge hans bil, Han tog kampen op. I stedet for at flygte omringede de ham og 
stak ham til døde.

Jeg har to børn. Hvad skal jeg gøre !

De Radikale og Liberal Alliance sidder og snakker og er meget abstrakte
Jeg skal leve med jeres beslutninger hvad skal jeg gøre ?