november 26, 2015

Grisehoved anbragt på stakit ved en moskè et sted ved Neapel. 


Gerningsmændene ukendte, men politiet har forhørt nogle grupper på egnen og fik straks slettet de grimme ord ved siden af svinehovedet "Fuck Isis".

Formanden for det lokale islam prøvede at formilde sagen: "Jeg er sikker på, at det er en drengestreg, men jeg fordømmer den, ligesom jeg fordømmer den vold, der udøves i islams navn uden at have noget med islam at gøre."

"Ingen problem med intollerance."
Imamen nægter at der nogensinde har været problemer med intollerance. "Jeg har været her i 30 år og er italiener ligesom min kone, og vi har sldrig haft problemer. Jeg rækker hånden til den, der har gjort det her og inviterer ham til komme  og besøge os for at forklare, hvad vi skal gøre og fremfor alt forklare, hvad det sande islam er, nemlig noget andet end hvad gerningsmændene ved blodbadet i Paris fortalte.

Sikken en sød historie.
Her er et billede fra et stakit et andet sted, men det må givetvis være et falsum.