november 22, 2015

Stadig nærmere islam

https://www.facebook.com/lars.hedegaard.31?fref=ts

Jeg har modtaget nedenstående via Ole Gerstrøm:

Lars Hedegaard leverer her en analyse som jeg faktisk er meget enig i. Løkke er helt i lommen på Merkel, for hvem problemet er vokset over hovedet. Merkel har helt undervurderet antallet af migranter og aner ikke hvad hun skal gøre for at stoppe tilstrømningen. Lige nu er det Sverige der sidder med sorteper. Lukker de grænserne ender det i kaos hos os. Det er kun et spørgsmål om tid.

Lars Hedegaard i går kl. 19:56 ·
Svigter DF?
Jeg har i dag talt med en velplaceret – og erfaringsmæssigt uhyre vidende og troværdig – kilde, der oplyser, at Thulesen har gjort alt hvad han kunne for at få Løkke til at lukke grænsen for flere muslimer. Løkke er ikke til at rokke. Hvorfor? spurgte jeg. Han er i lommen på Frau Merkel, var kildens vurdering.
Men hvorfor trækker Dansk Folkeparti ikke tæppet væk under en regering, der præsiderer over Danmarks undergang? Fordi det vil bane vejen for en regering, der er endnu mere ryggesløs, lød svaret.
Løkke er helt bidt af EU-projektet og ser ligesom Angela frem til den dag, hvor nationalstaterne er gået graven og alt styres fra de uduelige idioter i Bruxelles. Afstemningen den 3. december har intet med politisamarbejdet at gøre, men er en bevidst provokation, der skal få danskerne til at bøje nakken endnu mere.
- - - - - - - - -  - - - - - - - - - -
Set med mine øjne har Hedegaard desværre ret i, at DF svigter os.
 Lars Løkke er en vante, og vore EU-glade politikere har med den megen islamisering
allerede svækket landet betydeligt

Gertrud